حریم خصوصی

 

کدام اطلاعات توسط کارِدو جمع‌آوری میشود؟

شماره موبایل و تلفن ثابت

آدرس

مشخصات فردی (نام و نام‌خانوادگی)

 

نحوه استفاده از اطلاعات

ارائه خدمات به کاربر و تایید هویت کاربر

ارسال متخصص ها به آدرس مورد نظر کاربر

 

حفاظت از اطلاعات کاربران

کارِدو تعهد می‌دهد که این اطلاعات نزد ما محفوظ است، به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت. که در این راستا اقدامات زیر انجام میشود:

 – احراز هویت کاربران در هربار ورود با استفاده از OTP

 – ذخیره اطلاعات در سرور امن شرکت که دسترسی به ان برای اشخاص ممکن نیست

 – استفاده از پروتکل امن HTTPS جهت ایجاد امنیت در انتقال اطلاعات

 

اطلاعات تماس شرکت

شما میتوانید درخواست های خود را به آدرس ایمیل karedo.ir@gmail.com ارسال کنید.

 
حساب کاربری
  • کاربران با ثبت‌نام در اپلیکیشن کاردو، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و مقررات حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و مقررات، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در وب‌سایت کاردو در دسترس است.
  •  
  • کاربران متعهد می‌شوند که صرفاً با شماره همراه متعلق به خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب شماره همراه تماماً مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
  •  
  • مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن انجام می‌شود، به عهده کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افراد غیر از کاربر که با استفاده از حساب کاربری وی از خدمات اپلیکیشن استفاده می‌کند تماماً متوجه کاربر صاحب حساب است.
  •  
  • مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری یا گوشی موبایل، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع پشتیبانی برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به پشتیبانی انجام نشده است، مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدی وی خواهد بود.
  •  
  • کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند.

هزینه ها
  • کاربران متعهد هستند از مبلغ سفارش توافق شده و ثبت شده در اپلیکیشن کاردو تبعیت نمایند. کاربر متخصص متعهد است تحت هیچ شرایطی بیش از مبلغی که برای هر سفارش به‌علاوه بازنگری‌ها در اپلیکیشن ثبت شده است، تحت عناوینی همچون انعام یا پاداش، عیدی، اضافه خدمات، هزینه غذا و غیره از کاربر مشتری مطالبه نکند. کاربر مشتری می‌تواند به اختیار خود (نه با درخواست کاربر متخصص) و به میزان مورد نظر خود هرگونه پاداش یا انعامی به ایشان پرداخت نماید. بعد از ثبت مبلغ سفارش در اپلیکیشن کاربر مشتری و کاربر متخصص، حق هرگونه اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط می‌‌نمایند. اعمال تغییر در مبلغ ثبت شده صرفاً در قالب ثبت بازنگری یا توسط شرکت قابل انجام است.
  •  
  • کاربران میپذیزند که مبلغ سفارش را به صورت انلاین و در هنگام ثبت سفارش پرداخت کنند.
  •  
  • کاربران می‌پذیرند در صورت انجام کار به صورت کامل در مدت زمان کم‌تر از مدت زمان ثبت شده در اپلیکیشن، مبلغ سفارش کاهش نمی‌یابد.

شرکت
  • شرکت با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران در هر سفارش تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
  •  
  • شرکت برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و غیره) نخواهد داد.
  •  
  • چنان‌چه هر یک از کاربران کاردو در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند می‌توانند شکایت خود را از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی کاردو مطرح کنند. شرکت پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به‌عمل خواهد آورد.

قطع خدمات
  • چنانچه شرکت به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران اعم از متخصص یا مشتری می‌تواند امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار دهد، طبق صلاحدید خود مجاز به مسدود کردن حساب کاربر مذکور به صورت موقتی یا دائم است. اگر کاربران تعهدات این شرایط و مقررات را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات کاردو خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، شرکت حق حذف دسترسی کاربر مذکور را به خدمات کاردو دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

حل اختلاف
  • در صورت بروز اختلاف بین کاربر مشتری و شرکت، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به‌صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به هیئت داوری مرضی‌الطرفین ارجاع داده خواهد شد.
  •  
  • در صورت بروز اختلاف بین کاربر متخصص و شرکت، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به‌صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم حصول نتیجه از طریق مراجع قضایی رسمی جمهوری اسلامی ایران در شهر نجف‌آباد پیگیری و حل و فصل می‌گردد.

 
این شرایط و مقررات به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربر و شرکت حاکم بوده و به منظور استفاده و بهره‌برداری از نرم‌افزارهای کاردو و استفاده از خدمات منزل کاردو به صورت الکترونیکی توسط کاربران قبول و امضاء شده و به اجرا درآمده است.